00 04/03/2007 10:24
"Voi siete il vostro desiderio stimolante e recondito.
Il vostro desiderio è la vostra volontà.
La vostra volontà è la vostra azione.
La vostra azione è il vostro destino."

Volea scrivar nel "INCONTRI CON L'AMMINISTRAZIONE" ma ormai gò capìo che no ghè gnente da far!!! El clan del puinar le stà becà dala moska tzetze; quela che te fa andar in un sono profondo, tanto profondo da no saver più se i ovi che i fà iè sbarloti o boni.

Comincemo col giaron. El clan del puinar tra poco el cavarà i semafori dala "rotonda dela speransa", si la speransa de no esar catasù da na machina o camion fin che te traversi col bocia da un marciapiè a chelaltro. Disea che quando i le cavarà i le portarà dedrio ala cesa par diriger el trafico dei pedoni. Visto che sul giaron, i veceti, i boci e anca noantri no podemo pasar, i ne farà andar a senso alternato, come dei pegoroti, sule strisie che se incrocia sula cava de giara usando i semafori. Dopo, iè talmente furbi che i ciamarà la stampa e i farà un super articolo, foto compresa, dal titolo: "come far risparmiar i skei dei nostri citadini riutilizando la roba vecia che gavemo zà!" [SM=x104339]

Me fiol el ma fato na domanda: papà, visto che el clan del puinar(par chi no lo savese: cìoca, gal e pulzini imbacuchè) i fa nà montagna de skìti [SM=x104342] , sa dito se ghè li fasemo butar insima al giaron e spianemo la cava? Seto come podaresimo corar noantri buteleti sensa strabucar? Sarea belo no? Mi senza parole, gò dito: tasi bocia, dilo pian, parchè chi lì iè boni de farlo e dopo i farea naltro articolo, sempre con foto intitolato: "Come riciclemo i nostri skìti".

Moske. Chì, cari vigasiani, no ghè gnente da far. Parchè? Parchè la matematica no le mia 'nopinion. Infati:
i bagatini i stà al clan del punar come l'oso el stà al càn.
Avio mai proà a cavarghe 'noso dala boca del càn? Beh, se no gavì proà, lasì star che le meo. No volarì mia portarghe ia el magnar al clan, èra? El clan del puinar, le vera, el gà la boca grosa, tra na sparada sul giornal e un secio de bagatini che i se maia, par quanto grosa che i gaa la boca, ogni tanto bisogna che i le sera par poder produr skìti(par spianar el giaron) e ovi sbarloti. I bagatini che i lasa vivi i servarà par produr, prima le moske che noantri amemo tanto quando le finise nel nostro piato, dopo ovi e par finir ancora bagatini. Quindi, metemosela ia. Armemose de ciapa moske e... buon divertimento.
[SM=x104344]
"Voi siete il vostro desiderio stimolante e recondito.
Il vostro desiderio è la vostra volontà.
La vostra volontà è la vostra azione.
La vostra azione è il vostro destino."